דירות חדשות למכירה ביפו

  • מחפשים את הנכס המושלם?

    מלאו את הטופס

    או חייגו 03-6839652






    יפו נמצאת בהתפתחות מסחררת, גם במסגרת בניית התשתיות העירוניות וגם בניית פרויקטים חדשים המציעים מבחר של דירות חדשות למכירה ביפו אשר מושכים אוכלוסייה מגוונת מתוך ומחוץ ליפו. אפשר לראות את התפתחות הזאת ולמצוא דירות חדשות למכירה, בכל האזורים ביפו אבל בייחוד באזור שוק הפשפשים, לב יפו ודרום יפו.
    באזור שוק הפשפשים ניתן למצוא דירות חדשות למכירה ביפו, בפרויקטים החדשים הנבנים חדשות לבקרים. פרויקטים אלה מאופיינים בבניה אשר מתאימה את עצמה לארכיטקטורה היפואית ומשתלבים בנוף הסביבתי העתיק בצורה מושלמת אך עם כל הפינוקים והפיתוחים המודרניים כיאה לבנייה חדשה. אם תבחרו לקנות דירה חדשה ביפו בשוק הפשפשים תוכלו ליהנות מכל האופציות המופלאות שיש לאזור הזה להציע, מסעדות ובתי קפה, ברים ומועדונים, את הדוכנים הססגוניים של השוק וכמובן הקרבה לחוף הים.

     

    אזור שוק הפשפשים יכול להיות צפוף מעט לאנשים אשר אוהבים את השקט שלהם או למשפחות המחפשות את הקרבה לפארקים ולמרחב. לאנשים אלה עדיף לחפש דירות חדשות למכירה ביפו באזורים המשפחתיים יותר של יפו כמו לב יפו ודרום יפו, אזורים אלה נמצאים היום בהתפתחות מדהימה.

    דירות חדשות למכירה ביפו

    דוגמא לפרויקט של דירות חדשות ביפו

    ניתן למצוא דירות באזורים אלה בדומה לאזור שוק הפשפשים, גם בפרויקטים החדשים לדוגמה "יפו בריבוע" ופרויקט "יאנג" פרויקטים אלה מאופיינים בבניה מודרנית וקהילתית ובשטחים ציבוריים ירוקים . אזורים אלה שקטים יותר ומשפחתיים יותר ועדיין נמצאים במרחק הליכה מהאזורים השוקקים של יפו ומחוף הים. ניתן למצוא מגוון של דירות חדשות  ביפו, דירות של שלושה חדרים ועד לפנטהאוזים מרווחים עם מרפסות גדולות הצופות לים.

     

    השאלה היא ברמת הצרכים וברמת התקציב. כל אחד יכול למצוא דירה למכירה ביפו בטווח רחב של מחירים ובאזורים שונים. מכיוון שאזור שוק הפשפשים זהו אזור מבוקש מאד המחירים בו יהיו גבוהים יותר לעומת אזורים אחרים ודרומיים יותר ביפו. טווח מחירי הדירות החדשות למכירה ביפו נע בין 2,000,000 והשמיים הם הגבול.

     

    אנחנו בנדל"ן יפו, נתאים לכם את הדירה החדשה למכירה ביפו בדיוק לצרכים ולרצונות שלכם. ברשותנו מאגר דירות גדול במגוון אזורים ובטווח מחירים רחב.