דירות למכירה ביפו בשוק הפשפשים

  • מחפשים את הנכס המושלם?

    מלאו את הטופס

    או חייגו 03-6839652






    כשאומרים יפו הדבר הראשון שקופץ לראש הוא האזור הקסום והססגוני של שוק הפשפשים. הרוכלים, הצבעים, המסעדות ,הברים, הקרבה לים וכמובן הבתים והארכיטקטורה העתיקה, הופכים את שוק הפשפשים לאזור מועדף והרבה אנשים המעוניינים לעבור לאזור יפו יחפשו דירות בשוק הפשפשים. בעקבות הביקוש הרב לדירות למכירה בשוק הפשפשים, המחירים באזור הזה עלו בצורה דרסטית והרבה פעמים חלק מהתשלום נקבע בגלל המיקום האסטרטגי של הדירות למכירה ביפו בשוק הפשפשים.

     

    סוגי דירות למכירה ביפו בשוק הפשפשים

    הדירות מתחלקות לשני סוגים, דירות יד שנייה בעלות אופי, אותנטי ודירות בפרויקטים חדשים. מי שמחפש דירות בשוק הפשפשים בעלות האופי והאותנטיות יכול ליהנות ממבחר רב של דירות במגוון מחירים. דירות יד שניה בשוק הפשפשים, הן יותר ישנות מהפרויקטים ולכן חשוב כאשר מגיעים לקנות דירה לוודא שהצנרת עברה שיפוץ, אם לא כלל הדירה וכי אין נזילות או פגעים הנובעים מהתיישנות. ברוב המבנים הישנים גם אין מעליות ולכן צריך לקחת את זה בחשבון כאשר מחפשים דירות ביפו בשוק הפשפשים.

    דירות למכירה ביפו בשוק הפשפשים

    דירות בשוק הפשפשים- לגור ליד השוק המוביל בישראל

    דירות בפרויקטים בשוק הפשפשים

    הדירות בפרויקטים החדשים לרוב הן דירות חדשות יותר, מעוצבות בצורה מודרנית, לרובן יש חצר פנימית, שירותי שמירה וכדומה ולכן העלויות הן יותר יקרות. אחד מהפרויקטים החדשים הנבנים ביפו בו אפשר למצוא דירות למכירה בשוק הוא פרויקט שמעון הצדיק. פרויקט יוקרתי, עם דירות גדולות של 80 מטר, קטנות יותר של 60 מטר או פנטהאוזים יוקרתיים. לכל הדירות מרפסות שמש מפנקות ופטיו מרכזי מטופח וגדול.

    כאשר מחפשים דירות למכירה ביפו חשוב לקחת בחשבון עוד גורם מרכזי ומשמעותי, אזור שוק הפשפשים ביפו הוא אזור תיירותי השואב אליו כמות גדולה של מטיילים במיוחד בסופי השבוע, המגיעים לאזור לטייל, לאכול במסעדות ולהתמקח עם רוכלים בשוק. מי שאוהב את האקשן ומחפש את האנרגיה החזקה הזאת דירות בשוק הפשפשים יתאימו לו במיוחד. אך מי שמחפש דירות בשוק הפשפשים וקשה לו עם הרעש, עם הקולות של יושבי הברים בשעות המאוחרות ולעתים הצפיפות ברחובות עדיף שיחפש דירות למכירה ביפו באזור אחר.