דירות למכירה ביפו ג

  • מחפשים את הנכס המושלם?

    מלאו את הטופס

    או חייגו 03-6839652






    יפו ג' היא שכונה ביפו אשר נבנתה ע"י חברות ממשלתיות בשנות ה-70. היא ממוקמת בדרום יפו וגובלת בבת ים. הבנייה המאופיינת ביפו ג' היא בנייה טרומית המקלה על הבנייה, בבחירה בשיטת בנייה שכזו ניתן לבנות בתים במהירות ובפחות השקעה כלכלית. לאורך השנים, החברות הממשלתיות שבנו את המבנים לא דאגו לתחזוקה שוטפת ושיפוץ המבנים ולכן רמת התחזוקה שלהם ומצבם נמוך מאד והם דורשים שדרוג ושיפוץ. כיום מחירי דירות למכירה ביפו ג עדיין נמצאים בפער של כ-100 אחוז מהדירות הנמכרות במרכז תל אביב. הדירות למכירה ביפו ג' נמצאות במצב תחזוקה לא גבוהה, הדירות קטנות והסביבה העירונית פחות מותאמת לצעירים ומשפחות. מצב הדירות ביפו ג' עתיד להשתנות מן הקצה אל הקצה בעשר השנים הקרובות, לפי התכניות של הפיתוח העירוני.

     

    דירות למכירה ביפו ג' והתחדשות עירונית

     

    "<yoastmark

     

    הפוטנציאל השכונתי של יפו ג' הוא גבוה מאד וניתן לראות כי הפוטנציאל של הדירות למכירה ביפו ג' עולה ככל שהזמן עובר. הפוטנציאל של השכונה קיים בעקבות מיקום אסטרטגי הקרוב לים ולכבישים מרכזיים, בניית הרכבת הקלה והחיבור של יפו ג' למרכז העיר, מחירי הדירות הנמוכים המאפשרים השקעה ועלייה של ערך הדירות, תכניות הפיתוח העירוני אשר תשדרג את הדירות והמבנים, תכנית פיתוח שכזו תגדיל את גודלן של הדירות למכירה ביפו ג'. וכמובן שדרוג הסביבה העירונית, התכנון של פארקים ירוקים, שבילי אופניים ואזורים לבילוי משפחתי.

    כל השינויים המתוכננים לסביבה של יפו ג', עתידים להעלות את ערכן ומחירן של הדירות למכירה ביפו ג'. בעוד כעשר שנים תכנית שכזו תחזק את האוכלוסייה המקומית ותגרום לעוד אוכלוסיות של משפחות וצעירים להגיע לאזור ולהשתקע בו בשל מחירי הדירות ההגיוניים, הקרבה למקומות בילוי מתחדשים וכמובן הקרבה לחוף הים של יפו. ככל שהתשואה תעלה, אוכלוסייה חדשה תכנס ותרכוש דירות למכירה ביפו ג', התחבורה הציבורית תקל על ההגעה למקומות מרכזיים כך תכניות ההתחדשות העירונית של העירייה יתפתחו ויישנו את פניה המוכרים של יפו ג'. עבור זוגות צעירים ומשפחות שרוצים לגור בעיר ואינם יכולים להרשות לעצמם לקנות דירה במחירים של מרכז וצפון תל אביב, דירות למכירה ביפו ג' יהוו את הפתרון המושלם.