נכסי יוקרה למכירה

כולנו רוצים לחיות את החיים הטובים ואם חשבון הבנק שלנו מאפשר את זה, אז אין סיבה שלא נגור בבית כזה שמאפשר לנו לחיות בדיוק באיכות החיים שאנחנו רוצים. נכסי יוקרה מאופיינים כנכסים יוקרתיים, בעלי גימור מדויק ונקי, בעלי עיצוב מרשים, פינוקים טכנולוגיים ועיצוביים, שטחי חוץ גדולים וכמובן לוקיישן , גם במיקום הגאוגרפי וגם במקום בו נמצאת הדירה בבניין עצמו.

נכסי יוקרה בדרך כלל ממוקמים באזורים מבוקשים ומרכזיים, המציעים איכות חיים גבוהה. נכסי יוקרה ביפו ממוקמים ליד הים ומאפשרים צפייה בנוף הפתוח והממכר.

כמו כן המיקום בתוך הבניין הוא מאד משמעותי, דירת פנטהאוז בבניין תהיה הדירה היוקרתית ביותר, הדירה הגדולה ביותר, המפנקת ביות ועם הנוף הטוב ביותר בין כל הדירות בבניין. בנוסף דירות יוקרה יכולות להיות גם בתים פרטיים מעוצבים ומרווחים עם אזורי חוץ גדולים ופרטיים.

בין נכסי היוקרה שלנו בנדל"ן יפו  תוכלו להתרשם מגוון פנטהאוזים בפרויקטים חדשים, פנטהאוזים עם נוף מדהים לים, בתים פרטים מעוצבים וייחודים.







    נשמע מעניין? צרו איתנו קשר ונשמח להיפגש לפגישת ייעוץ חינם

    3 טיפים לתהליך החיפוש של נכסי יוקרה

    1. מה אנחנו רוצים?
     – השלב הראשון כאשר אנחנו מחפשים נכסי יוקרה, זה לדעת מה אנחנו רוצים. להבדיל מקנייה של דירות סטנדרטיות, שם ההתמקדות היא במה אנחנו צריכים, כאשר מחפשים נכסי יוקרה אנחנו מתמקדים ברצונות שלנו.
    כל הרצונות יכולים להיענות, הכל שאלה של תקציב ודיוק. הרצון בנוף ייחודי, בבניין יוקרתי, בייחודיות, בעיצוב וכן הלאה. אנחנו בנדל"ן יפו ממליצים לעשות רשימת משאלות אשר תמקד ותעזור לכם בחיפוש אחרי נכס יוקרה.
    2. הבחנה במידת הייחודיות של הנכס
     כמו שאמרנו מקודם, גם פנטהאוזים יכולים להיחשב כנכס יוקרה גם אם הם לא נמצאים בבניין יוקרתי.
    חשוב לדעת, כי אם אתם מעוניינים בנכס יוקרה ייחודי בעלי מאפיינים עיצוביים ייחודים או במיקום אסטרטגי מדוייק או נוף קסום, אסור להתמהמה בתהליך הקנייה. ברגע אחד של היסוס הנכס יימכר ולא תוכלו למצוא עוד נכס כמוהו.
    3. נכסי יוקרה לא מסתובבים ברחוב

     במידה ואתם מעוניינים ברכישה של נכס יוקרה, רוב הסיכויים שלא תוכלו למצוא את הבית המדויק עבורכם ביד 2. הטיפול בנכסי יוקרה הוא אישי ומיוחד ופונה לקהל מסוים ע"י קהל מסוים. לכן כדי למצוא נכס יוקרה מותאם לרצונותיכם עדיף לפנות למשרד תיווך אשר מתעסק ומציע מבחר של נכסי יוקרה למכירה.

    למה יפו היא המיקום האידיאלי בישראל לרכישת נכסי יוקרה?

    יפו היא אחד מהמקומות המבוקשים ביותר היום מבחינת נדל"ן. היא נגישה מבחינת תחבורה, ממוקמת על חופי ים קסומים, מקומות בילוי נפתחים חדשות לבקרים, עולם קולינרי מרגש ואווירה של חופש.

    כל אלה מציעים איכות חיים גבוהה בלי להתרחק ממרכז העיר. נכסי היוקרה ביפו ממוקמים במקומות אסטרטגיים כקו ראשון לים, מקומות שקטים יותר אך ששומרים על המרכזיות והנגישות ועדיין המחירים של נכסי יוקרה אלה עולים פחות מאשר בתל אביב. יפו מציעה הרבה יותר במחיר נמוך ונגיש יותר.