הכנת בית למכירה – 3 טיפים מנדל"ן יפו

  • מחפשים את הנכס המושלם?

    מלאו את הטופס

    או חייגו 03-6839652






    הכנת בית למכירה

    הכנת בית למכירה

    הכנת בית למכירה הינו אחד המהלכים החשובים ביותר בתחום עסקאות הנדל"ן. כמו שאנחנו מתכוננים לרגעים משמעותיים בחיינו, גם כשאנחנו מחליטים למכור את הדירה שברשותנו זהו רגע שצריך להתכונן אליו. מכירת דירה הוא תהליך ארוך שדורש אורך רוח וסבלנות. בדיוק כמו בזוגיות גם כאן "לכל סיר יש מכסה" ולכל לקוח יש את הדירה המתאימה לו, מאד יכול להיות שהדירה היא הדירה שלכם ולכן צריך לגורם ללקוח לראות את מלוא הפוטנציאל בדירה כבר בשלבים הראשונים של החיפוש שלו.

    במאמר זה נביא לפניכם 3 טיפים שיעזרו ויקלו משמעותית על תהליך מכירה הדירה ויהפכו אותו למהיר יותר.

    צביעה, טיפול וסידור הדירה

    עוד לפני שלב פרסום הדירה ברשת ובמודעות, יש לטפל בכל נזקי הדירה, נזקים קוסמטיים, סדקים, נזילות, עובש וכדומה. בנוסף יש לרהט ולסדר אותה בצורה מושכת ואטרקטיבית על מנת שהלקוחות יוכלו להבין את מלוא הפוטנציאל של הדירה ולא רק לדמיין אותו. הרושם הראשוני הוא החשוב והמשמעותי ביותר בתהליך קניית דירה. לקוח אשר יקבל תמונה מלאה של פוטנציאל הדירה, ירגיש את אופייה ויוכל לדמיין את עצמו מתגורר בדירה יתחיל בתהליך הקנייה ללא היסוס.

     

    שיווק נכון של הדירה למכירה

    לאחר שטיפלנו בכל הגורמים אשר עלולים לעכב את מכירת הדירה, זה הזמן להוציא אותה לשוק. תמונות וצילום המחמיאים לדירה ומדגישים את החוזקות שלה, משפיעים בצורה משמעותית על תהליך מכירת הדירה ומקדמים אותו. הצילומים צריכים להיות בהירים, חדים ולא מטושטשים, צילומים המדגישים את המרחב של הדירה ואת הקווים העיצוביים שלה. לאחר שקיבלתם את התמונות זה הזמן לפרסם ברשתות החברתיות בקבוצות הרלוונטיות וכמובן לפנות לסוכנות נדל"ן על מנת שיעזרו בשיווק הדירה ובהצגתה לפני לקוחות פוטנציאלים.

    הכנת בית למכירה

    הכנת בית למכירה – המפתח להצלחה נמצא בשיווק הבית

    תמחור נכון והוגן של הדירה

    כמובן שכל מי שמעוניין למכור את הדירה שברשותו ירצה להרוויח את הסכום המקסימלי מן המכירה. אחד מהגורמים המעכבים ביותר בתהליך מכירת הדירה זהו תמחור גבוה מידי אשר מרתיע את הקונים ומונע מהם לרכוש את הדירה. כאשר מתמחרים את הדירה יש לקחת בחשבון את כל הגורמים, אזור המגורים, גודל הדירה, הפונקציונליות של הדירה, ותק הדירה ועוד…

    בנוסף יש לחשוב גם על הוגנות מול הקונה. יש אפשרות להיעזר במתווך הוגן ובעל ניסיון אשר יערוך שקלול בין כל הגורמים אשר משפיעים על מחיר הדירה ויקבע את המחיר המתאים ביותר עבור המוכרים ועבור הקונה.

    אם ברשותכם דירה ואתם מעוניינים להיכנס לתהליך מכירה, אנחנו מזמינים אתכם לנדל"ן יפו להתייעצות ולהכרות עם התהליך, ללא עלות.