מתי לקנות דירה להשקעה ביפו?

  • מחפשים את הנכס המושלם?

    מלאו את הטופס

    או חייגו 03-6839652






    מתי לקנות דירה להשקעה ביפו?

    מתי לקנות דירה להשקעה ביפו?

    אז מתי לקנות דירה להשקעה ביפו?

    עכשיו!! כמו שאמר הסופר ואיש העסקים Harv Eker,  "אל תמתין לקנות נדלן קנה נדלן ותמתין".
    בעולם ההשקעות והנדל"ן אין זמן מיותר לבזבז על מחשבות והתלבטויות, נכון שזוהי החלטה לא פשוטה הכרוכה בחישובים ובהוצאה כלכלית משמעותית ביותר, אבל יש את הרגע בו צריך לקפוץ למים ולהתחיל לשחות, אחרת נשאר תמיד על שפת הברכה.
    השאלה כאשר קונים דירה להשקעה ביפו היא לא מתי לקנות דירה להשקעה? או האם ההשקעה תישא רווח? השאלה היא, מתי הזמן הנכון למכור, כדי שהיא תישא רווח מקסימלי.
    כאשר מחליטים לקנות דירה להשקעה ביפו יש כמה שלבים שחשוב לעבור בדרך על מנת שההשקעה תהיה אידאלית ורווחית.

    קודם כל לפני חיפוש הדירה להשקעה ביפו התייעצו עם יועץ המשכנתאות שלכם ותבדקו את מסלול המשכנתא המתאים ביותר עבורכם. מסלול שלא יכניס אתכם לחובות כלכליים ויאפשר לכם מרווח נשימה למרות ההשקעה הגבוה. בנוסף יועץ המשכנתא יכול לעזור לכם לקבל את המשכנתא האידיאלית עבורכם בתנאי הריבית הנמוכים ביותר, יבנה את המשכנתא בצורה המתאימה ביותר להתנהלות ולעתיד הכלכלי שלכם. כך תוכלו לתכנן את התקציב שלכם לקניית דירה להשקעה ביפו ולא תכנסו לתסבוכות כלכליות.
    לאחר שאתם יודעים בדיוק מה התקציב והיכולות שלכם, זה הזמן לקבוע פגישה עם משרד תיווך המתמחה באזור בו אתם מחפשים דירה להשקעה. שבו בנחת עם המתווך, ספרו לו על הצרכים והרצונות שלכם, ספרו על התקציב שלכם, תשאלו הרבה שאלות, אנחנו ממליצים להכין רשימת שאלות לפני הפגישה על מנת לא לשכוח שום פרט חשוב. תשאלו לגבי האזורים השונים וההבדלים בשכונות מבחינת התפתחות הבנייה, האוכלוסייה והתשתיות העירוניות, תשאלו על פוטנציאל הרווח ועליית המחירים באזור בשנים האחרונות.

    לאחר שתקבלו את כל הפרטים תוכלו לשקלל אותם ולראות מהו סוג ההשקעה הכי נכון עבורכם. לאחר פגישה עם הבנק ועם יועץ המשכנתאות תוכלו לבדוק אם אכן קיים ברשותכם סכום ראשוני המאפשר רכישת דירה להשקעה ביפו.

    יש כמה אפשרויות להשקעה פוטנציאלית

    קניית דירה להשקעה והשכרתה לטווח ארוך

    השקעה שכזאת תכניס לכם סכום חודשי קבוע, כאשר סכום זה אמור לכסות עם הזמן את ההשקעה הכלכלית שלכם ובשלב מסוים יתחיל להכניס לכם רווח חודשי קבוע. השקעה מסוג זה מחייבת התמודדות מול שוכרים, התמודדות שלעתים היא לא פשוטה, מציאת שוכרים, תיקון תקלות ונזקים בדירה וכדומה.
    כאשר קונים דירה לשם השכרה לטווח ארוך צריך לקחת בחשבון את ותק הדירה, גודלה ואזור בו היא נמצאת. דירה באזורים זולים יותר ודירות ישנות ימשכו תחלופת שוכרים גדולה ותיקונים ושיפוצים מרובים. דירות חדשות יותר, בפרויקטים חדשים, ימשכו אוכלוסייה יציבה יותר מבחינה כלכלית ותיקונים מינוריים בלבד.

    קניית דירה להשקעה ביפו לשם מכירתה

    האופציה הזאת היא אופציה אולטימטיבית למי שמחפש רווח ממכירת הדירה ואינו זקוק להכנסה מיידית. עדיין ניתן להשכיר את הדירה להשקעה אך המטרה היא רווח המכירה ולא השכירות.
    מי שמחפש דירה להשקעה ביפו יכול לבחור בין האופציה לקניית דירה להשקעה בפרויקט חדש בשלב הפריסייל, בו הפרויקט עדיין לא נבנה. לאורך הזמן וכאשר הפרויקט יבנה מחיר הדירה יעלה והרווח ממכירתה יהיה גבוה. אפשרות נוספת היא קניית דירה באזורים בהתפתחות עירונית, מחיר הנכסים באזורים אלו הוא נמוך יחסית ולאחר השלמת הפרויקט המחיר יעלה והרווח הפוטנציאלי הוא גבוה.
    אנחנו בנדל"ן יפו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ בחינם בה נסביר, נכוון ונציג בפניכם את מגוון הדירות להשקעה ביפו שברשותנו. הן בפרויקטים חדשים והן באזורים המיועדים להתפתחות עירונית.