שלוש הטעויות הנפוצות של רוכשי דירות בתחום הנדל"ן

  • מחפשים את הנכס המושלם?

    מלאו את הטופס

    או חייגו 03-6839652






    "עד שאנחנו לא טועים, אנחנו לא לומדים". היכולת שלנו לטעות הופכת אותנו לאנושיים, אבל יש טעויות גורליות שעדיף ללמוד מניסיונם של אחרים ולא לחוות אותם על בשרנו, טעויות שעלולות להשפיע על כל מהלך חיינו.

    כאשר אנחנו קונים דירה, אנחנו עלולים לעשות טעויות שישפיעו עלינו כלכלית ונפשית. עדיף ללמוד על התהליך, לקרוא ולשמוע מתוך ניסיונם של אחרים על מנת לצמצם נזקים ולהפיק את המירב מקניית הדירה.

    לנו, בנדל"ן יפו, חשוב ששני הצדדים, מוכרי הדירה והקונים, יצאו מרוצים מהתהליך ובתחושה שנעשתה עסקה הוגנת, כאשר כולם קיבלו את מבוקשם. לכן נפרט כאן על שלושת הטעויות הנפוצות של קוני דירות בתחום הנדל"ן.

     

    חוסר החלטיות

    אף אחד לא רוצה להרגיש פראייר, לכן הנטייה הטבעית שלנו היא לחפש ולתור אחרי העסקה המושלמת. כמו בחיים כך בנדל"ן אין מושלם, יש משתלם. אנחנו עלולים למצוא את עצמנו במרדף אחרי משהו שלא קיים ולשלול על הסף עסקאות נדל"ן מוצלחת במיוחד. על מנת להחליט על קניית הדירה הנכונה עבורכם, צריך לעשות חישוב מסלול, להבין מה הצרכים שלכם, לבדוק את היכולות הפיננסיות, להבין את התשואה של ערך הדירה בשנים הבאות. לאחר שהבנתם מה הצרכים והיכולות שלכם זה הזמן לבחון אותם אל מול פרטי העסקה. בשלב הזה רצוי להיעזר באנשי מקצוע כדי לעשות הערכות נכונות ומדויקות עד כמה שאפשר.

    אהבה ממבט ראשון

    אהבה ממבט ראשון בדירה הלא נכונה 🙁

    כמו במפגשים עם בני אדם כך גם בקניית דירה, אנחנו מחפשים את ההתאהבות, את תחושת ההתרגשות, אין כמו להיכנס לדירה ולהרגיש שהיא המיועדת עבורך. בעסקאות נדל"ן וכאשר עומדים לקנות דירה, זאת בדיוק הנקודה בה אנחנו צריכים לתת לשכל להוביל ולשים את הרגשות בצד. אין ספק שאנחנו צריכים לאהוב את הדירה שאנחנו עומדים לקנות, אבל זה לא הדבר היחיד שצריך להכריע את העסקה, יש עוד המון גורמים שצריך לקחת בחשבון, פונקציונליות, מיקום, צרכים אישיים, תשואה, גודל הדירה, תשתיות הבניין, אוכלוסייה ועוד…
    במידה וניקח את כל הגורמים הללו בחשבון, אנו נמנע מטעויות ומהרפתקאות מיותרות שאנו עלולים להצטער עליהן בעתיד.

     

    תכנון פיננסי כושל

    כאשר אנחנו עומדים בפני קניית דירה, אחד מהדברים החשובים ביותר שאנחנו צריכים לעשות, זה לחשב את היכולות הכלכליות שלנו. אחת מהטעויות הקשות ביותר שרוכשי דירה שוגים בו, זה החישוב של מצבם הכלכלי והיכולת שלהם לעמוד בהחזרים הכספים. על מנת להעריך נכונה את היכולת הכלכלית שלכם צריך לעשות חישוב של ההכנסות אל מול ההוצאות בהווה ובעתיד, מהו ההון העצמי של ההשקעה הראשונית, איזה משכנתא עדיפה ועוד. אנחנו ממליצים להיעזר ביועץ משכנתאות בשלב החישוב הכלכלי על מנת להתאים לעצמכם מסלול אידיאלי ונוח.

    חשוב לנו, בנדל"ן יפו, לפרט על היתרונות והחסרונות של כל נכס וכל דירה שאנו מציעים, על מנת לעזור ללקוחותינו להגיע לעסקה האידיאלית עבורם עם מינימום טעויות ועם מקסימום רווח.