דירות למכירה ביפו ד

  • מחפשים את הנכס המושלם?

    מלאו את הטופס

    או חייגו 03-6839652






    ביפו מספר רב של שכונות ואזורים, לכל אזור יש את הייחוד שלו ואת הקו הארכיטקטוני המאפיין אותו, קצב התפתחות אזורי וגם הדירות למכירה ביפו, באזורים השונים משתנות הן בגודלן והן בעלותן. יפו ד' היא אחת השכונות הוותיקות ביפו, היא נמצאת בדרום יפו וגובלת בבת ים. שכונת יפו ד' נבנתה במהלך שנות ה50-60 והיא אחת השכונות הגדולות ביפו. הרבה זמן לא היו לקוחות שחיפשו דירות למכירה ביפו ד. השכונה נחשבת כשכונה בעייתית מבחינת אוכלוסייה וגם הבתים והנוף העירוני פחות משכו את הלקוחות לחיפוש דירות למכירה ביפו ד. היום, בעקבות השינויים המתבצעים ביפו חדשות לבקרים, יפו ד' הפכה להיות אטרקטיבית מאד אצל מחפשי הדירות למכירה ביפו ד'.

    דירות למכירה ביפו ד הפכו להיות מוקד מעולה להשקעה

    דירות למכירה ביפו ד

    דירות למכירה ביפו ד – יעד מעולה להשקעה

     

    הבתים גדולים יותר ועולים פחות והתשואה ביפו ד' לבתים למכירה גבוהה מאד בעקבות ההתפתחות הצפויה באזור.

    אז מה צפוי להשתנות ביפו, שיעלה את ערך הדירות למכירה ביפו ד?

     

    הרכבת הקלה ביפו

    בשנה האחרונה התחילו העבודות על התשתית של הרכבת הקלה שתחבר את יפו ד' למרכז העיר ותקל על ההגעה ממקום למקום. בנוסף הרכבת הקלה תגרום לאוכלוסייה חדשה להגיע ותהפוך את יפו ד' למקום מרכזי לא פחות מאשר השכונות הצפוניות של יפו.

     

    חידוש עירוני שיעלה את ערך הדירות למכירה ביפו ד

    עיריית תל אביב נתנה אופציה לשלש את כמות הדירות בדרום יפו עד לכ-20,000 יחידות במסגרת התכניות: פינוי בינוי, תמ"א 38 ובנייה חדשה. התכניות יוסיפו לדרום יפו עוד כ-14 אלף דירות. בנוסף לדירות החדשות שיתווספו בעקבות המיזם, הדירות הנוכחיות ישופצו, יתרחבו ויתאימו אותם לבנייה המאופיינת היום. תכניות נרחבות לשטחי הציבור שיעלו את ערך הדירות למכירה ביפו ד. לפי התכנון העירוני צפויות להיסלל דרכי גישה נרחבות לאופניים, שבילים ירוקים להולכי רגל בנייה של שדרה ירוקה ופארקים עירוניים. כל אלה יעלה את ערכן של הדירות למכירה ביפו ד' ויביא אוכלוסייה חדשה לאזור.

    לסיכום

    עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לקנות דירה ביפו ד', הן להשקעה והן למגורים. בעקבות עבודות הרכבת הקלה והתכניות הנרחבות המיועדות לאזור שעוד לא החלו במלואן מחירי הדירות למכירה ביפו ד' עדיין נמוכים יחסית לאזורים ולשכונות אחרות ביפו ובשנים הקרובות צפויות להעלות את ערכן. או כמו שאמר איש העסקים והסופר הרב אקר: "אל תמתין לקנות נדל"ן, קנה נדל"ן ותמתין."