3 הסיבות המרכזיות לכך שאתם לא מצליחים למכור את הבית

  • מחפשים את הנכס המושלם?

    מלאו את הטופס

    או חייגו 03-6839652






    לא מצליחים למכור את הבית

    לא צריך לריב! מייד נסביר למה אתם לא מצליחים למכור את הבית…

    במאמר זה נסביר למה לעזאזל אתם לא מצליחים למכור את הבית 🙁

    כאשר מתכוננים למכור את הבית יש הרבה תהליכים שכדאי לעשות על מנת לזרז את המכירה ולממש את פוטנציאל הרווח שלה.
    יש אנשים המוצאים את עצמם בתהליך ארוך וללא הצלחה במכירת הדירה, מה שגורם לבזבוז זמן וכסף וכמובן תסכול רב.

    על מנת שתהליך המכירה שלכם יהיה קל ורווחי, נציין לפניכם שלוש נקודות עיקריות המשפיעות בצורה ישירה על אי הצלחה בתהליך מכירת הדירה שלכם.

    מחיר מרתיע

    בתור מוכרי הדירה יש רצון להרוויח את הסכום המקסימלי מהמכירה. הרבה אנשים לא לוקחים בחשבון כי סכום גבוהה מידי עלול להרתיע את הקונים ומונע מהם להתחיל במשא ומתן. כאשר מוציאים את הדירה לשוק המכירה, צריך לקחת בחשבון מספר אלמנטים אשר משפיעים על מחיר הדירה. הראשון שבהם זה גודל הדירה, המיקום שלה, זמן הבנייה של הדירה, איכות התשתיות וכמובן הצפי בעליית המחיר של הדירה. לאחר שעושים שקלול של כל הגורמים הנ"ל יש להחליט על סכום הגיוני אשר מתאים לכל הגורמים המשפיעים.

     

    מצב הדירה

    אין דירה שאין לה בלאי, לכן חשוב לפני התחלת תהליך המכירה, לתקן את הפגמים בדירה. תיקוני צבע, תשתית, נזקי מים כל אלה משפיעים מאד על הצלחת מכירת הדירה. בנוסף עדיף לרהט את הדירה ולעצב אותה במיוחד לתהליך המכירה, מכיוון שרושם ראשוני הוא גורלי בכל מה שקשור למכירת דירה. מחקרים רבים מראים כי אנשים נמשכים למראה עיניים ושקשה להם להבין את הפוטנציאל הגלום בדירה ללא עיצובה וסידורה.

     

    חוסר גמישות במשא ומתן

    כאשר מגיעים למשא ומתן עם קונים אופציונליים, חשוב מאד לשמור על ראש פתוח, לאפשר נינוחות אצל הקונים ולהפגין הקשבה. אם תנעלו על המחיר או על התנאים של המכירה ותגלו חוסר גמישות במשא ומתן , אתם תעוררו אנטגוניזם אצל הרוכשים ותבריחו אותם. לכן חשוב לייצר אווירה נעימה ותחושה של אינטרס משותף.
    העבודה עם משרד תיווך יכולה להקל על תהליך המכירה ולכוון אותו בצורה כזאת בה כל הצדדים יוצאים מרוצים ומורווחים, הן המוכרים והן הקונים.
    משרד התיווך בו בחרתם שיוביל את תהליך המכירה, ידע לתמחר את הדירה בצורה הראויה והמדויקת ביותר תוך כדי התחשבות בכל הגורמים המשפיעים על המחיר.
    משרד התיווך שלכם יצביע על כל הגורמים הבעייתיים בדירה העלולים לפגוע בתהליך המכירה. בנוסף לאחר התיקון ינחה אתכם כיצד להציג את הדירה בפרסום תוך כדי הדגשת היתרונות של הדירה.
    בנוסף ניהול המשא ומתן יתבצע ע"י המתווך המוסמך, המתמחה בניהול משא ומתן. המתווך יאפשר לכל הצדדים הרגשה טובה, תוך כדי הקשבה מלאה ונתינת מקום לצרכי המוכרים ולצרכי הקונים.

    אם אתם עומדים לפני מכירת דירה הנכם מוזמנים לשעת ייעוץ בחינם ע"י צוות הסוכנים המנוסים שלנו בנדל"ן יפו, על מנת לזרז את תהליך המכירה והשגת הרווח המקסימלי ממכירת הדירה.