מה עסקת הנדל"ן המשתלמת ביותר שתוכלו לבצע ביפו ב-2020?

  • מחפשים את הנכס המושלם?

    מלאו את הטופס

    או חייגו 03-6839652






    כאשר מבצעים עסקת נדל"ן הציפייה היא להרוויח מהעסקה המתבצעת כמה שיותר. נכון להיום קיימות ביפו מגוון אופציות לעסקה המשתלמת והרווחית ביותר. בנאמר זה נציג מספר אפשרויות שיסייעו לכם לבצע את עסקת הנדל"ן המשתלמת ביותר ביפו.

    קניית דירה באזורים מתפתחים ביפו

    האופציה הראשונה היא קניית דירה באזורים המתפתחים של יפו, לדוגמא: יפו ג' או יפו ד' -היום ביפו ישנם אזורים שההתפתחות שלהם היא איטית יותר והביקוש לרכישת דירות הוא לא גבוה, גם בשל מצב ההתפתחות העירונית, האוכלוסייה ועוד מה שמאפשר קניית דירה במחיר מועט יחסית לשוק.

     

    תכניות הפיתוח העירוני ביפו

    כיום באזורים אלה קיימות תכניות אשר ישנו את פני הדברים, יגרמו לביקוש גבוה של דירות באזור, אוכלוסייה חדשה ומרעננת תכנס לאזורים אלה ויחד עם שינויים אלה תהיה עליית מחירים מתבקשת במחיר הדירות לרכישה ביפו באזורים המתפתחים. כדי לבצע את העסקה המשתלמת ביותר יש לרכוש את הדירה היום במחיר מופחת ולהמתין לתכניות הפיתוח העירוני שיגרמו לעליית המחירים ורווח מקסימלי של המשקיע.

     

    פינוי בינוי ביפו

    אופציה נוספת, פינוי בינוי– קניית דירה בבניין המתעתד לעבור את פרויקט תמ"א או פינוי בינוי היא אופציה נהדרת למשקיעים על מנת להרוויח את הרווח המקסימלי מקניית דירה ביפו. קניית דירה במחיר מופחת בשל ההתיישנות שלה, גודלה ומאפייני הבניין ומכירתה לאחר סיום הפרויקט במחיר דירה מחודשת וגדולה יותר.

     

    קניית דירה בפרויקטים חדשים ביפו

    אופציה שלישית לרווח מקסימלי מקניית דירה ביפו, היא קניית דירה בפרויקטים חדשים- היום נבנים ביפו פרויקטים חדשים כמו פטריות לאחר הגשם. קניית דירה בפרויקט היא תהליך קל ונוח המתבצע מול המשווקים של הפרויקט. המשווקים מציגים את כל הדירות הרלוונטיות בפרויקט עבור המשקיע ובאמת מאפשרים לקנות את הדירה המתאימה ביותר בתקציב הרלוונטי. שלב הפריסייל הוא השלב המועדף לרכישת דירה בפרויקט חדש, זה השלב הזול ביותר, אבל בכל שלב ראשוני של בניית הפרויקט וקניית הדירה עדיין הרווח בעת השלמת בניית הפרויקט ומכירת הדירה יהיה עד 15%.

     

    שכונת צהלון ביפו

    שכונת צהלון היא שכונה הנמצאת במרכזה של יפו. לפני מספר שנים שכונת צהלון הייתה שכונה פחות מבוקשת בדומה לאזורים הדרומיים ביפו כיום. לפני כחמש שנים התחילה התפתחות משמעותית באזור והוקמו פרויקטים חדשים כמו גם תוכניות חידוש עירוני. אחד מהפרויקטים אשר נבנו בזמנו וגרפו רווחים משמעותיים היה פרויקט יאנג אשר נבנה ע"י קבוצת משה חדיף ושווקה ע"י נדל"ן יפו. כאשר הפרויקט היה בשלב הפריסייל שלו לפני כחמש שנים, נקנתה בפרויקט על ידי משקיע, דירה בקומה השלישית של הפרויקט, שלושה חדרים 64 מטרים פלוס 8 מטרים מרפסת , מחסן, חניה ומעלית. דירה זו נמכרה בכ- 1,500,000 היום דירה זו נמכרת ב2,500,000. רווח משמעותי במיוחד עבור משקיע.