4 מיתוסים על מתווכים שכל קשר בינם לבין המציאות מקרי בהחלט

  • מחפשים את הנכס המושלם?

    מלאו את הטופס

    או חייגו 03-6839652






    תמיד חשבתם שאתם יודעים הכל על מתווכים: "כל המתווכים אותו הדבר", "זאת לא באמת עבודה…"
    אז הרשו לנו לנפץ כמה מיתוסים על מתווכים ובייחוד על הצוות שלנו בנדל"ן יפו.

     

    אינטרס המתווכים בעליית מחירים

    אין לנו שום סיבה לרצות עליית מחירים. דמי התיווך הניתנים למתווך, על השרות, ליווי ההסכם, חתימת חוזה וטיפול בלקוחות, אינם משתנים אלא באחוזים בודדים בלבד ולא משמעותיים עבור המתווך. הרצון של המתווך הוא לסגור עסקה בזריזות, ככל שהמחיר של הדירה סביר ונוח עבור הלקוחות ככה יתבצעו יותר עסקאות ושכרו של המתווך יעלה. אנחנו בנדל"ן יפו דואגים ששני הצדדים, המוכר והקונה יצאו מרוצים ומורווחים ויהיו שלמים עם העסקה החשובה שחתמו עליה.

     

    המתווך ימכור לך את הדירה הכי יקרה שיש

    המטרה של המתווך היא למכור דירות. מעבר לכך שהוא מעוניין למכור דירות הוא מעוניין לשמור על מוניטין חיובי כדי להגדיל את קהל הלקוחות שלו. יש חשיבות גדולה בלשמור על גבולות התקציב של הלקוח ולהציע לו דירות שעומדות בתקציב ולא עוברות אותו. אין טעם לתסכל את הלקוח ולהציע לו דירות שאינו יכול לקנות, זהו בזבוז זמן ללקוח ולמתווך כאחד. ככל שהדירה יקרה יותר ככה העסקה קשה יותר. מתווך מעדיף למכור כמות גדולה של דירות ולא לבזבז את הזמן על דירות יקרות שסיכויי המכירה שלהם קטנים יותר. אנחנו בנדל"ן יפו, איננו מעוניינים להביא את הלקוח לקצה גבול היכולת שלו, להפך אנחנו רוצים שירגיש טוב עם העסקה וכי עמד בתקציב שהציב לעצמו ולנו.

     

    מתווך יסתיר את פגמי הדירה על מנת למכור אותה

    אנחנו בנדל"ן יפו דוגלים בשקיפות. דרך הפעולה שלנו בנדל"ן יפו היא לשמוע את צרכי הלקוח ולהציע לו את המתאים ביותר עבורו, מבחינת האזור, התקציב, גודל הדירה וכן גם החסרונות והיתרונות של הדירה. כמו בכל דבר בחיים כך גם בנדל"ן לכל דירה ולכל אזור יש את היתרונות והחסרונות שלו, אנחנו בנדל"ן יפו דואגים להציג את כל הצדדים על מנת להבטיח כי קהל הלקוחות שלנו יצא מרוצה ושלם עם העסקה.

     

    כל המתווכים נראים אותו דבר

    נכון, יש את דמות המתווך האולטימטיבי, אותו בחור הרוכב על הקורקינט או הקטנוע, לבוש בחליפה אופנתית ובידיו תיק מסמכים, מוכן לשליפה עם חוזה בכל רגע נתון. אז לא… לא כל המתווכים נראים אותו דבר, יש כאלה ההולכים ברגל, יש כאלה הבוחרים בלבוש פשוט יותר, יש מתולתלים, חלקים, שחורים לבנים ובכל מיני צבעים. מה שחשוב זה כשאתם באים לבחור את משרד התיווך שילווה אתכם בעסקת חייכם, אתם צריכים להרגיש חיבור עם המתווך, להרגיש שהוא מקשיב לצרכים שלכם ולהרגיש שאתם סומכים עליו שישמור על האינטרסים שלכם במהלך העסקה. אתם מוזמנים אלינו לנדל"ן יפו לפגוש את צוות הסוכנים המקצועי שלנו ולבחון את מאגר הדירות שלנו ביפו.