דירות למכירה ביפו העתיקה

  • מחפשים את הנכס המושלם?

    מלאו את הטופס

    או חייגו 03-6839652






    היסטוריה של יפו העתיקה

    העיר העתיקה של יפו היא המרכז והלב של יפו מאז ומתמיד. העיר העתיקה ביפו עברה הרבה שינויים וטלטלות לאורך השנים וכל אלה נתנו לה את האופי המיוחד שלה. לאחר שעברה הרס משמעותי של הבתים והמבנים, העיר העתיקה של יפו נבנתה מחדש בתחילת המאה ה-19. לאחר שהעיר שוקמה היא יושבה בצפיפות רבה, בשנת 1888 פורקה החומה של יפו על מנת לאפשר התרחבות של הבנייה בעיר לכיוון מזרח. בתקופת מלחמת העצמאות בתים רבים ביפו העתיקה, נהרסו, הוחרבו וננטשו. עוד בתקופת המלחמה התיישבו בבתים ההרוסים עולים חדשים, מצבם הכלכלי היה רעוע והם הכתיבו את אופייה של העיר. בשנות ה-60 עיריית תל אביב תכננה להרוס את המבנים הישנים לטובת בנייה מודרנית וחדשנית אך גל מחאות שהתעורר בעקבות תכנית ההריסה שינה את התכנית ובמקום להרוס ולבנות מחדש תוכננה תכנית לשימור המבנים והפיכתה של העיר העתיקה של יפו לרובע אומנים. האוכלוסייה הפולשת פונתה, הסמטאות שופצו ושובצו במדרכות אריחי אבן והאווירה הקסומה וההיסטורית של יפו העתיקה חזרה אליה. כיום יפו העתיקה היא מוקד משיכה תיירותי. ניתן למצוא באזור גלריות רבות, את תאטרון הסמטה, חניות מעצבים איכותיות, בתי קפה קטנים והרבה קסם וסיפורי היסטוריה באוויר.

    דירות למכירה ביפו העתיקה

    הדירות למכירה ביפו העתיקה שמרו על הצביון העתיק שלהם, בעקבות פרויקט השחזור והשימור בשנות ה-60. בתי אבן קרירים, המשקיפים אל נמל יפו ואל הים התכול. הרבה מאד דירות למכירה ביפו העתיקה מאופייניות בזכות התקרות הגבוהות, הקשתות המעוגלות והאופי ההיסטורי הנוטף מהדירות למכירה ביפו העתיקה. אומנם בעקבות המיקום המרכזי והארכיטקטורה ההיסטורית המחירים גבוהים, אבל אין מה שיכול להשתוות למגורים באזור קסום שכזה, בסגנון דירות שכזה.

    דירות למכירה ביפו העתיקה

    דירות למכירה ביפו העתיקה

    למה עכשיו הזמן המתאים ביותר לרכוש דירות ביפו העתיקה

    לא ניתן כבר כמעט למצוא דירות למכירה ביפו העתיקה, גם בגלל הביקוש הגבוה והיצע המועט וגם בגלל שכיום החברה לפיתוח יפו מאשרת את הקנייה של הדירות למכירה ביפו העתיקה לאומנים או לעוסקים באומנות. קיימים מבנים ספורים מאד ביפו העתיקה שלא שייכים לחברה לפיתוח יפו ובעצם רשומים בטאבו אלה הבנים היחידים בהם ניתן לקנות דירה למכירה ביפו העתיקה.
    אם ידיכם נפלה על דירה מאין זו, אל תהססו ותקנו את הדירה למכירה ביפו העתיקה, כי יכול להיות מאד שזאת תהיה ההזדמנות האחרונה שלכם.